Aysa Jeneratör
 Menu

  • Çağrı Merkezi 0212 630 51 90 (Pbx)

  • Fax Numaramız 0212 630 93 18

  • E-Posta aysa@aysajenerator.com.tr

- Kurumsal - Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Aysa tüm çalışanları ile toplam kalite yönetimi ilkelerine uygun olarak çalışmalarını yürütmektedir. Firma olarak benimsemiş olduğumuz kalite politikası müşteri memmuniyeti odaklıo lup, kaliteden tüm çalışanlar sorumludur. Bunun bilincinde olan eğitilmiş personel AYSA'nın belirlemiş olduğu prosesleri başarı bir şekilde uygulamaktadır.

 

AYSA Jeneratör 23 OCAK 2009 tarihinden itibaren bağımsız bir denetleme , belgelendirme şirketi olan ALBERK QA ULUSLARARASI TEKNİK KONTROL ve BELGELENDİRME LTD.ŞTİ 'nden jeneratör tamir,bakım ve servis hizmetlerinin sağlanmasında kalite güvence modeli İSO 9001:2000 belgesini almıştır. Bu sistemde,

- Kalite politikası, organizasyon yapısı ve çalışanların görevleri açıkca tanımlanmıştır. 
- Tüm servis ve hizmet aşamaları prosedürler ile tanımlıdır.
- Kalitenin güvence altına alınabilmesi için gerekli kontroller, standartlar ve toleransları ile tanımlıdır. 
- Hizmetler olası her hata tanımı, standartları, toleransları ile kalite standardizasyonu hedeflenmiştir. 
- Müşteri talepleri ve standartları öncelikli olarak sistemde yerini alır. 
- İç kalite teknikleri ile sistemim devamlılığı gelişimi ve değişen organizasyona uyumu sağlanmaktır.